company logo

MARKETING

GLITZ need Sales and Partnership !

Date Posted

3 bulan yang lalu

Job Type

Fulltime

Job Role

Sales and Partnership

Description
Overview

1. Merekrut, menegosiasikan, dan mengelola perjanjian klien baru dan yang sudah ada terkait dengan penawaran voucher dan penukaran poin.

2. Menyelesaikan kesepakatan kemitraan, mengelola administrasi kontrak parameter kesepakatan dan poin finansial dan komersial.

3. Menerapkan program strategi kreatif, kampanye dengan voucher & poin.

4. Bekerja sebagai penghubung antara lintas departemen untuk mendukung persyaratan teknis dan menjadi saluran komunikasi sesuai kebutuhan.

5. Merencanakan dan menganalisa semua penjualan dan transaksi secara mingguan dan bulanan.

6. Memvalidasi laporan bulanan dan penagihan kepada klien untuk memastikan keakuratan dan penerbitan faktur yang tepat waktu.

Requirements

1. Min 3 tahun melakukan penjualan produk dan jasa di B2B.

2. Pengetahuan dan pengalaman yang kuat dalam penjualan voucher, operasional, proses implementasi dan pengembangan teknis.

3. Akurat, terstruktur, mampu mengerjakan banyak tugas, cepat, detail, memprioritaskan dan mengatur waktu secara efisien.

4. Kemampuan bernegosiasi, membuat presentasi dan kemampuan komunikasi interpersonal yang sangat baik secara lisan maupun tertulis.

Share:
Related Jobs
company logo

MARKETING

Merchant Partnership Officer

Fulltime

6 hari yang lalu

Recruit, negotiate, and manage Merchant partners (F&B, Health & Beauty, Hotels Recreations, Fashion & Lifestyle) and offer partnership loyalty program for Member Finalize partnership deals, manage contract administration in accordance with company guidelines and policiesWork as a liaison between cross Department (Legal, Digital, CRM and GA) to support technical requirements and be a communications conduit as neededManaging and optimize Merchant Partnership visibility via App and Social MediaPlan target and report on a weekly and monthly reporting basis. .

company logo

MARKETING

Intern Customer Service

Internship

1 bulan yang lalu

Jobdesc1. Reply to consumer messages/questions from the Alfagift application2. Follow up complaints/questions that have been submitted by consumers to the relevant team so that they can be resolved3. Reconfirm to consumers the complaints/questions that have been submitted as a resolution4. Make a phone call survey to consumers5. Help the Alfagift CS team if the load of consumer complaints is over (can call consumers, email consumers or help follow up to the related team).